klik untuk lihat keajaiban :)

Khamis, 12 Januari 2012

aku jatuh hati

assalamualaikum :)
hye peeps !


dah lame tak update blog. buzy oke. banyak assigment kena buat, padahal baru masuk poli 3 minggu lebih kurengg la *lame dah tu atyn oiii

aku memang kena usaha lebih sem ny. subjek killer akaun ade 3 woooo, soobbss sedih lhaaa :(
aku memang xpandai sgt akaun ni. asyik copy paste ngn kawan aku je kalau keje brkaitan dgn akaun, bile nak insaf tak tau. tapi aku nekad 1 hari nanti akan aku buktikan aku boleh. jaga jaga kau cik kiah --"


sebenarnye bukan ni yang aku nak cite, no no no... entry ni nak cite pasal drama tgah top sekarang...



vanilla coklat














Kisah bermula mengenai seorang pelajar perempuan bernama Zara 19 tahun( lakonan Izara Aishah) dan pelajar lelaki Aamir (lakonan Aiman Mentor) 20 tahun yang belajar di sebuah kolej yang sama, malangnya mereka berdua ni saling benci membenci dan sudah ada kekasih masing -masing.





Aamir selalu mengusik Zara kerana Zara seorang pelajar cemerlang di kolej, Zara membenci Aamir kerana baginya Aamir seorang kaki perempuan.







Liana, rakan sekelas Zara yang gedik dan mengada-ngada menganggap kononnya Aamir adalah hak miliknya. Liana (Nabila Daly) sentiasa berkepit dengan Aamir supaya semua orang melihat mereka benar-benar bercinta. Berbeza dengan Zara, Liana seorang wanita yang lemah lembut namun semua itu dibuat-buat kerana dia sememangnya bercita-cita ingin berkahwin dengan anak orang kaya. Zara mempunyai kekasih hati iaitu Kamal, yang dikenalinya sejak sekolah menengah lagi... untuk lebih lanjut 
sila bace sndiri ye







atyn , aiman



shuwiiitttt sungguh, aauuuuwwww !










atototo... comel nye 


shuwitt je diorng brlakon. suke sgt gado. hahaha, plus plus hero nsem , macam nak jadi heroin je dalam drama ny . waattt luuu *dalam mimpi je T_T


setiap malam selasa , pukul 8.30 mcm tu aku and the gang dengan pantas dan gelojoh nye dah terpacak kat depan tv, jaga jaga takut ade housemate yang lebih pantas tercongak depan tv. hahahaha



cite ni memang bes la. tak rugi uool tonton.selasa jam 9 mlm di tv3 okey :)

dah magrib. jom solat . babaii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan