klik untuk lihat keajaiban :)

Jumaat, 30 Disember 2011

5 wanita tercantik *bagi pandangan aku je la. hee

                                                                assalamualaikum...
                                              kalau jawab sayang, tak jawab dosa :)

hye semua, thanx sbb sudi baca blog aku yang serabai , sbb masih baru normal la kan, hehe
malam ni still tak ngntok walaupun jam dah menunjukkan jam 1 pagi. okey, aku memng suka tido lewat pon kalau cuti, tapi yang aku pelik kan kalau dok umah sewa laju je plak aku tido, xpukul 10 pon dah ngntok bagai.smbil tggu mata aku nak lelap (sory kalau ayt salah ),sempat la aku sedia kan entry ni.

mlm ni entry aku nak tunjuk kat korang wanita muslimah tercantik , pada pandangan mata aku. kalau korang rase tak cantek, ade aku kesah ke ? kehkehkeh



heliza helmi


mata dia sangat cantik kan? jum kita pegi operation tukar mata nak tak kak heliza ? hehe --"
dia mula mencipta nama masa masuk AF , yg brape tah. aku lupa. tapi masa tu dia biase je.lepas kua AF baru nama dia naik, aku rase lah. skrang byk menceburkan diri dlm aktiviti keagamaan. bagus kan, boleh jadi ikon remaja masa kini. :)


rafidah ibrahim




muka dia macam dato siti nurhaliza kan ? suara dia pon ala ala siti jugak, kalau nyanyi kalah siti kot. hehehe


hana tajima


okey, dia memng lawa kan. mana tak nye mix jepun inggeris uoolsss
sama macam aku jugak *okey, tipu je
dah kahwin pon , kepada jejaka2 di luar sana tak payah nak mimpi ye.korang hanya mampu gigit ibu jari kaki je lewww , haha




dian pelangi




cantik kan :') . merupakan fashion designer , macam hana tajima jugak la.dari indonesia. baru berumur 20 tahun.

yuna

penyanyi yang semakin meletoppp, menjadi ikon fesyen remaja masa kini :)

okey, dah habis dah 5 wanita tercantik bagi pandangan mata aku. siapa kata wanita bertudung tak nampak cantik ?? sudah terbukti kan ?alhamdulillah.. aku tengok sekarang dah ramai artis yang mula berhijrah untuk bertudung :')
aku dah ngntok la.tido dulu , nunite ! 

babai









Tiada ulasan:

Catat Ulasan