klik untuk lihat keajaiban :)

Rabu, 21 Disember 2011

perfect two

                                                                 
perfect two

assalamualaikum..kalau jawab sayang,kalau xjawab dose....

 
                                                               

sebenarnye hari ini aku rasa sgt down.ape pon tak boleh. aku rasa dunia dah gelap,aku sgt sunyi
*berlatarkan lagu perfect two.you can be the butterflies i feel in my belly, you can be the captain and i can be your first mate, you can be chills that i feel in on our first date. ape kena mengena ngn lagu ni ngn entry aku. mgkin mggambrkan prasaan aku mase ny kot.tapi lagu ni lagu pasangan couple tgh bahagia kan.sedang kn aku tgah sedih skrng. okey, otak pon jadi tak betol. sobbbss

tak lama lagi bermula semester baru. aku dah sem 3 dah. oh, terase cepat masa berlalu.tapi tapi tapi tapi kan (saja wt tapi byk) aku masih tak boleh terima kenyataan ni. rasa mcm mimpi. adakah semua ini mimpi ??? *pehal aku rasa ayat aku kolot sgt.

ya Allah..kuat kn lah hamba mu ini.kenapa aku lemah sgt. kenapa? aku takot sangat nk masuk semester 3 ni. banyak masalah blum selesai. msalah aku dgn kawan2 aku,dgn dia,dan dan dan..

apa yg aku harapkn semoga semua akn kembali okey balik. sebab aku tak snggup nk terima kenyataan ni. ia terlalu berat.aminn...
                                                             

                                                                 babaii :'(
                                                           





                                                         

Tiada ulasan:

Catat Ulasan