klik untuk lihat keajaiban :)

Jumaat, 30 Disember 2011

tahun baru, duit pon baru :D

                                                                  assalamualaikum..

hye peeps, malam ni aku rase tak brape sehat. tak tau lah kenapa.tapi tetap nak menaip jugak. ekekeh
sebab bosan kot. cuti ni balek rumah kakak aku.malam baru dia balik keje. aku dok sorang2 la,dari pagi mengadap lappy.lepas jenuh plus cuak ngadap lappy aku tertido kejap.bangun je  tanpa mandi pegi makan kt kedai bersama akak aku ,hohoho

aku dah jatuh hati kt dia.rase macam hidup aku dah tak de makna tanpa dia....






































tudiaaaaaa... duit baru hihi :p


untung laa.. boleh bergambar ngn duit baru --"


oh duit, come to mama ! kehkehkeh

tahun baru, duit pon nak baru.tak sabar nak guna duit baru kan. dan yang penting rm20 hingget pon ada jugak, yang paling comel dan menyerlah harus lah rm100 kan. hahahaha. rasa macam nak tukar je duit aku sekarang ngn duit baru. tak nak dah duit lama.bia ada duit baru je. sesiapa nak bagi aku duit baru yang warna purple tu tak ??? *dalam mimpi je, harharhar
okey, itu saja. babai




Tiada ulasan:

Catat Ulasan