klik untuk lihat keajaiban :)

Khamis, 29 Disember 2011

cinta sehidup semati..

                                                                    assalamualaikum...
                                                                        haii semua :D

hari ni dah 30 hb 12, tak lama dah nak masuk tahum baru.kena bina azam baru ni. hehe
masing masing ade azam tahun baru kan, ape pon yang penting aku harap tahun ni lebih baik dari tahun2 sebelum ni. aku nak brubah. nak jadi baek, doakan aku ye kawan kawan ,hee :'D

aku baru tgok cite tentang dhia episod akhir. memang sedih lhaa.. dhia memang seorang yang tabah. harap2 aku pon jdi prempuan yang tabah mcm tu. :)
bagi aku cite tentang dhia ni baru la cinta sehidup semati nama nye. akhir nye, zikir dan dhia bersama jugak walaupun bukan kat dunia ni. ingat, kehidupan kita bukan berakhir kt dunia ni je.mungkin jodoh diorang tak lama kat dunia.bagus juga kan dhia dah pergi , tak de lah dhia terpaksa berhadapan dgn mak mertua yg serious jahat gile. setiap yang terjadi pasti ade hikmah nye , sobbss :')





comel je bila nora danish pakai tudung :)




kan bagus kalau dapat boyfriend caring sgt sgt mcm zikir. hihi *sambil buat muka mintak kaki
korang tak sempat tengok dhia episod akhir ? tak pe tgok kt cni oke :)

                                                           
                                                                          oke, babaiii

Tiada ulasan:

Catat Ulasan